Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Начало форум : Взаимоотношения : Любов

Автор Съобщение
 Заглавие: Обща възрастова и педагогическа психология
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2010 20:46 
Offline
Бъбривко
Бъбривко

Регистриран на: 26 Апр 2010 22:06
Мнения: 98
Ерик Ериксън-младенчество-психосоциална криза базистното доверие или недоверие резолтат чувство на надежда;онтотогенетична основа отношение на грижа;психопатология аутизъм зажисимости психози;социалана институция религията;форнолировка аз съм това което се надявам че имам и давам
Ранно датство-психоцоз криза –автономия или чувство за срам и самнения резолтат воля ;онтогенетична основа-смоконтрол самостоятелност без загуба на самооценка;психопатология-параноични преживявания натралива невроза;соц институция-ред закнност справдливост;формулировкааз сам това коет мога да желая свободно;
Детство-псисоц криза-инициативност или чувство за вина резолтат целенасоченост;онтогенетична основа-съвест интегриране на забрани;психопатология-хиперактивност;формулировка-аз сам това което мога да си представя,че ще бъда;училищен стадий-психосоцкриза-креативност или чувство за малоценност комплекси резолтад компетентност;онтогенетична основа-ч-во за съзидание;психопатология-малоценностни преживявания,блокажи в развитето на интелекта;соц институция-училище;формолировка-аз съм това което сам научил;юношество-психосоц криза идентичнист или липсата и резолтад лоялност вярност;онтогенетична основа-вярност;психопатология-дисморфофобия (невъзприемане на себе си);формолировка-аз сам лоялен вапреки неизбейните противоречия в ценностната с-ма;ранна зрелост-психопатология-интимност или изолация резолтат любов;Зрелост-психосоц кризакреативност или чувство на застои;формолировкааз сам това което създавам;къна зрелост (старост)-психосоц криза-интегрираност или отчаяние резолтат мъдрост(не винаги);формолировка-аз сам това което оцелее от мен
Франсоаз Долто
Символична кастрация –символична стойност(но забраната реално се вавежда) 1пъпна кастрация-удар в/у нарцисизма на родителите (слага се краи на очакванията и се прилага реалността)2орална кастрация-помощно средство говорът 3Аналната кастрация-тук се вавеждат забраните нетрябва да вредиш на себе се и на околният свят.Единността на забраните е от голямо значение(в детската градина и в ка6ти)ако ли не тя няма да баде успешно приложена резолтат от тази кастрация са хуманизиране ,любов кам природата,начало на социализацията.4Стадий на огледалото –приемане на на реалния одраз ан тялото(винаги с помощтта на възрастен)приемане на границите на тялото.Загубва се въобрайаемата представа за тялото5Първична неедипова кастрация-приемаме че сме от единия пол и не можем да бъдем от двата;детето трябва да е приело разликата м/у половете да приемеш собствения си пол 6Едипова кастрация-реално се забранява sex овлечение кам родителите резолтат от нея е способността да избере обект извън семейството и да се инвестира в обучителният процес.
Маргарет Малер
Нормална аутистична фаза-(теминът аутистична черупка) основна задача е да се постигне равновесие м/у ваъншната и вътрешната с-да чрез дистанциране от външния святи довършване на биолог процеси фокусът е в/у вътрешните преживявания.белег за нормалното протичане е обращането кам гардата на майката
Симбиотична фаза-признак социалната усмивка(но само при поява на майката)Бебето си представя че майката е част от него и са едно цяло с обща граница.Това е парвото голямо катектиране(инвестиране)на бебето то става по-чувствително кам ваншния свят.Кам края на фазата все повече изгражда чувствоза собственото тяло.Мн важно е маиката да оттдъжа емоциите на бебето(носене на ръцеза да се създадът граници на тялото.
Субфаза на диференциация-Субфаза на илюпване (психичното раждане)диференциация на телесния образ(ние не сме едно цяло)правене на опити да се отдалечи от маиката дори да се изправи.идва и страхът от непознати (разграничение майка немайка)ако базистното доверие е изградено интензивно изследват обекта макар и предпазливо.Кам 9-10 месец когато може да се придвижва далеч от майката се наблюдава стремеж за отделяне, но и тревога (ако я напусна дали като се варна ще бъде там)този конфликт спомага да се допусне майката като отделен обект,колкото повече се отделя толкова повече тревогата ще намалява
Субфаза на практикуване-1етап-начало-10-12 м; 2 етап-същински период-12-15 м
Прохождане и начало на физ отделянеТук е второто голямо иместване на катексиса (инвестране)изучаване на околния свят извън майката.детето се опитва да пракитува,експериментира и маниполира,но се враща при майката(Искам да се отделя,но искам майка ми да баде контейнер на моитае чувства)Когато майката напусне дететоза кратко време то изпада в депресия-трудно понасяне на неконтролируемото изчезване.
Субфаза на повторното завръщане 15-24м.
Тук се набюдава рафиниране на липсата,сащо и начало на социалната интеракциоя(соц взаимодействие)тук се набюдава конфликт м/у желание за автономност и страх от загуба на любовзабелязване на половите различия.Тук детето се враща при майката но с елемент на соц комуникация
Субфаза на константност(неизненност)на обекта24-30м.Впредставата му мойе да се появи образа на майката.При децата без реакция при раздяла0 сериозен проблем с предходните ф-зиняма константност на обекта. Белег за нормално протичане на фазата-когато отиде да играе с др деца без ад тарси майката за извесно време.Развива се способността да се развиваш в играта,което е от голямо значение.Набюдава се също усещането за индивидуалност- разпознаване на собствените чувства и способността да се успокои само.Неизменност на образа-може да го поддържа за извесно време
Морално развитие на детето.
Мораленреализъм(2/7г)няма ясно обособени правила ,не се отчита чуъждата позиция,съжденията се основават на резултата от деиствията;наказанието е критерии за лъжата (колкото по-голяма толкова по голямо е нака заниетоІ,подчинение на авторитете на възрастния; реципрочност(7-11г)тук чуйдата позиция се отчита отнощенията сае регулират от наблюдавани пражила;справедливостта основа на реципрочността,равенството е по-важно от авторитета.
Автономност (след 11г)съществува съгласие и знание за правилата, те могат да се променят при всеобщо съгласие;истината или лъжата се основават на намерението;справедливостта се основава в/у намеренията и обстоятелствата.
КОЛБЪРГ-предконвенционален морал-стадий-1(ориентации кам наказание подчинение) постъпката се определя от това дали е е наказуема ,детето е насочено кам последиците а не към мотивите;стадий 2(ориентация към лична награда)тук целта е наградата ,децата построяват такова поведение ,4е да спечелят награда без да се отчита чуждата позиция;Рвнище 2 конвенционален морал стадий 3-(ориентация към добрия човек) детето разглежда поведението като добро само ако се обобрява от другите,оценката на постъпките се основава не само на последиците, но и на намеренията;стадий 4-(ориентация към закон и ред)Детето приема нормите ,правилата и законите на социума.Поведението се оценява като добро в зависимост от съвпадението със соц норма.Равнище 3 постконвенционален морал-стадий 5-Моралните вярвания на детето са пластични,правилата и законите могат да се объждат за да обхванат по- големи общности ( ориентация към социален договор);стадий 6-моралността е основана на универсални норми,основани на обобщени концепции за справедливост и чесност(ориентация към универсален етичен принцип).
Джон Боулби
Как се отразява раздялата с майката в/у психиката на детето. 1(при завръщанет й) агресия, бурна лубов
възстановяване на нормалните ф-ции, елементи на отнъщение, при всяко дете продължава различно 2отчаяние – по- тажно и подтиснато ,белези на депресивно състояние;при завръщането й-загуба на доверие ,страх от повторно изоставяне3 отчуждаване-привидно отново започват да играят и общуват с връстници,наблюдава се голяма трудност при доверие към възрастни.ако майката се завърне в този период- безразличие мн трудно ще се възтанови емоц връзка (дори почти невъзможно)Ако не се върне почти невъзможно е да се създаде такава връзка с друг възрастен(мн често самите деца предизвикват повторно изоставяне заради тази неспособност за изграйдане на емоц връзка)Фази на привързаност 1 привързаност без различаване на фигурата(0-2м) 2привързаност към 1 или повече различавани фигори(2-5-6м)
3Привъзаност към 1 фигура посредтвом движения и сигнали(6м-3г) 4 привързаност към др хора хора оссвен с майката


Back to top
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Обща възрастова и педагогическа психология
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2011 03:37 
Offline
Новоизлюпен
Новоизлюпен

Регистриран на: 06 Яну 2011 03:34
Мнения: 3
Скъпи приятели
На първо място, Pls, приемете моите пожелания за вас!
http://www.supplysexylingerie.com е водещ световен производител и пазар на Секси костюми и секси бельо от 2002 г. насам в Китай. Supplysexylingerie е стандартна работна среща и производствена линия, професионални дизайнери и опитни работници. След години за развитие ", ние имаме силна способност за производство, изследвания и технологии. Това костюми и бельо на едро уебсайт е подходящ за средни по - малки и продажбата на едро, които купуват от нас, както сигурно и просто е възможно, Вие може да поръчате от сайта директно. OEM са добре дошли.
ние ще се изпращат от опаковки International / DHL / UPS / TNT / EMS, цяло отнема 5 работни дни до всички краища на света.
Нашите плащания начин, са на Western Union, Bookers пари, Money Gram и PayPal, просто изберете плащане, което желаете.
Основната цел на Supplysexylingerie е да предложим на клиентите си най-добрите и най-ценните products.We искрено очакват с нетърпение възможността да си сътрудничат с вас въз основа на взаимна изгода.
MSN & E-mail: supplysexylingerie@hotmail.com
Ние ще ви отговори незабавно!
Моля, не се колебайте да се свържете с нас ако имате нужда от допълнителна помощ или имате някакви въпроси.
Най-добри пожелания,
Ван


Back to top
 Профил Изпрати  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Начало форум : Взаимоотношения : Любов


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
За контакт: contact@bgm8.com    Skype:www.bgm8.bg   ©2008-2010 BGM8.BG Всички права запазени Запознанства